Kort om eiendommen

Vi har gleden av å presentere 25 solrike tomter på Ådalsbruk i Løten.

Se Finn-annonsen her  (Finn-kode: 209837146)

Tomtene ligger i et rolig boligområde på Klevbakken, med kort vei til nærbutikk, barneskole og barnehage. Feltet er meget barnevennlig med trafikk kun til denne bebyggelsen, og ingen gjennomfartsproblematikk. Slik feltet er lagt opp vil dette bli ei meget hyggelig grend. Det er ca. 5 km til Løten sentrum med forretninger, restaurant og offentlig kommunikasjon-togforbindelse m.m. Fra og med den 8. april vil tomtene selges under prinsippet "først til mølla". Det er flotte turmuligheter i nærområdet, med gangvei og fine turstier i skogsområdet med utgangspunkt fra Klevfoss Industrimuseum og Munchsenteret i Løten. Infrastruktur til fiber er lagt opp til samtlige tomter, samt at feltet er ferdig opparbeidet med gatelys. Oline Fløtholen som veien er oppkalt etter var barnepiken til Edvard Munch, som er født på Ådalsbruk i Løten, frem til han og familien flyttet i 1864. Her kan du bo omgitt av rik kulturhistorie i et hyggelig og etablert boligområde med kort vei til alt!

Beliggenhet

Løten kommune og Ådalsbruk er geografisk plassert mellom Hamar og Elverum som et knutepunkt langs kommunikasjonsaksen Oslo og Trondheim. Arbeidsmulighetene er mange i en stor og felles arbeidsregion. Ny rv3/25 mot Hamar og Elverum passerer Ådalsbruk, og det er under 1 times kjøring til Oslo Airport Gardermoen via rv3 og E6. I Løten sentrum er det togforbindelse til både Elverum, Hamar og videre mot Oslo. Bybuss 26 Brumunddal-Hamar-Løten går om Ådalsbruk. I Løten møtes flatbygdene rundt Mjøsa og Østerdalens skoger. I Løten kan du få det beste ut av to verdener med både landlige og urbane kvaliteter. Fra Ådalsbruk er det kort veg til Hedmarksvidda og Budorområdet som har et stort løypenett og utfartsstedet Budor med alpinanlegg, hyttegrend og gjestegård. Om sommeren er det en rekke turmuligheter i åpent kulturlandskap, skogsterreng og på Hedmarksvidda. Det er kort reiseveg til både Mjøsa og badeplassen Haverbekkvika ved Rokosjøen. Løten har i tillegg et rikt kulturliv og idrettsmiljø.