Kursdager vil være mandager og torsdager fremover, men tiden er fleksibel og lages sammen med deltakerne. Undervisninga vil foregå i lokalene til voksenopplæringa, over Europris i Løten sentrum.

Kurset er på B1 nivå, så du må ha noen norskkunnskaper fra før.

Det må være minst 8 deltakere for at kurset kan starte opp. Dersom det er mange nok påmeldte vil kurset starte allerede mandag 2. september kl.18-20.

Det er Toril Mellum som skal undervise. - Det er et ønske om at flere skal kunne mer norsk, og derfor har vi dette kurset nå, sier hun.

Det vil også være mulighet for å melde seg opp og ta norskprøve i desember.

Vi håper at mange melder seg på, og at vi kan dekke et behov Løten kommune har, sier Lise Mostad Jensvold, fagleder på Løten voksenopplæring.

For påmelding eller spørsmål, er det bare å ta kontakt med Lise Mostad Jensvold på lise.mostad.jensvold@edu.loten.kommune.no eller på SMS +47 94014242.